هشتادو هشت سی و یک

یک روایتِ غیِرخطی از زندگی یک مهندس کامپیوتر

هشتادو هشت سی و یک

یک روایتِ غیِرخطی از زندگی یک مهندس کامپیوتر

شرف المکان بالمکین

1-خدایا خیلی ممنونم که هشتی ام!

این نود و دویی ها نشستند توی پاتوق من تویِ سایت(این دختره که کشی حرف میزنه،رستا،این پسره که موهاش قرمز تره ، اون که عینکی یه و دوستان) و دارن میگن که زد بازی فحش نمی ده! :بزنم تو سر!!!

من خودم زدبازی گوش میدم و طرفدارشم اما اینم میدونم که عین چی فحش میدن!

خوشحالم از این که حداقل تو نسل ما،تو دوره ما،فحش معنای خودش رو داشت.

دارن یه جوری از زد بازی و هیچکس و پیشرو صحبت می کنن انگاری که منتقد موسیقی اند.فرزانه میگه ای کاش دغدغه اینا رو داشتیم!

2-خدایا خودت به من صبری عطا فرما که کلاس هوش را تحمل بفرمایم!

از دست این کش دار حرف زدن استاد و مزخرف بودن چند عدد هویج نُه ای!

3-هفته پیش دعوا کردم.یک دعوای شدید!جای بحث اش هم اینجا نیست...

اما یک ذره از بابا حرصم گرفت که فکر می کند که بعد ملایم کردن دعوا به ما پول بدهد همه چی تمام می شود.

مثل این حاجی بازری ها با فرق این که بابا به غایت زوشن فکر تر،خوش تیپ تر،خوش فکر تر و تحصیلکرده تر است.

4- این دخترِ کشدار حرف زدنی احمق که از کل تهران ،فک کنم ونک به بالا رو بشناسه داره مثه احمقا میگه که من شنیدم تهران پارس جای بدی یه!!!!!!

"شرف المکان بالمکین" و فکر کنم که از امام علی است این جمله!

خدای این نسل رو خودت نجات بده! :دو دستی توی سر!!!!


اضافات1:صدای تق تق کیبورد سایت دارد می رود روی اعصابم!

نظرات 3 + ارسال نظر
man سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 14:47 http://insanewords.blogfa.com

shoma chon khanum hastid man harfetun ro darbareye nakhundan 100% nashnide migiram :|

من به طور کلی قسم نمی خورم!ولی جدی نخوندم!چون باس ام بی ای می خوندم و هیچی ریاضی نخوندم :دی

man یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 22:12 http://insanewords.blogfa.com

khoda be oon dokhtare rahm kone.
:)))
man taghriban 1 hafte dige konkur mikham bedam be darsa negah ham nakardam. in 90 be badia heyyy mikhunan kollan.

منم کنکور دارم،اما نخوووندم :دی

سما یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 20:45

=)))) shansetooone
kolan bi maghzi dar hale gostareshe 8 o 9 o 92 ham nadare...

آره!واقعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد