هشتادو هشت سی و یک

یک روایتِ غیِرخطی از زندگی یک مهندس کامپیوتر

هشتادو هشت سی و یک

یک روایتِ غیِرخطی از زندگی یک مهندس کامپیوتر

میگذره زود روزامون

یه اتفاقی داره خیلی احمقانه زود پیش میره

یه آیه ای هست یا یه روایتی( به هر حال یه حالت معنوی حکیمانه خاصی داره ) که میگه که اگر کسی رو مسخره یا سرزنش کنی، تا خودت برات اون اتفاق نیفته، از این دنیا نمیری.

من الان تو فاز اینم که اون اتفاق داره برام میفته، یا حداقل دارم درگیر اون اتفاق میشم! با اینکه من تسلیم این صحنه آرایی خطر ناک نمیشم :))

چرا دست دنیا اینطوریه؟ قشنگی اش به همینه؟ همینه که ما رو پای سریال ها و فیلم های سینمایی میشونه؟ همینه که یه داستانی رو جذاب میکنه؟ 

داستان های جذاب برای ما داستان هایی هستن که توش انتقامه؟ این انتقامه دست ناپیدای دنیاست از ما که داریم مسخره اش میکنیم؟

دوست داریم انقام بگیریم ولی مورد انتقام واقع نشیم؟ مگه میشه حاجی؟

مامان همیشه میگفت که با هر ضربه ای توپ رو بزنی به دیواری، با همون شدت بهت برمیگرده! نمیدونم دارم توپم رو به کدوم دیوار میکوبم! نمیدونم دیوار از چه جنسیه؟

تو گنگی دارم دست و پا میزنم!

ما دوتا خیلی زود راز هامون رو به هم گفتیم. شاید برای همینه که فکر میکنم دره زود پیش میره! داره احمقانه پیش میره!

پ.ن: حاجی این بلیچ چقد قشنگه! کف کردم! :لایک

نظرات 3 + ارسال نظر
man چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 02:06 http://insanewords.blogfa.com

age rabetasto dare zudo ahmaghane pish mire, betars...
dur sho, az avval arum boro jolo, bedune tojih kardane khodet.
albate hamin alanesham ke 10 ruzo khurdei azin post gozashte kheilie...

رابطه است!
ولی نکته اش اینه که قرار نیست یه رابطه عاشقانه باشه :دی
علی ای حال، حرفت درسته! دوستی هم باشه نباید خیلی زود شکل بگیره :)

هدی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 21:50

منم بارها برام پیش اومده که یکی رو مسخره کردم و در مدت زمان خیلی کوتاهی همون قضیه برام اتفاق افتاده! منم به این عبارت خیلی اعتقاد دارم.
پی نوشت چی می گه؟! من نفهمیدم!

بلیچ یه انیمه ژاپنی یه! خیلی قشنگ عه!
:)

سما چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 00:08

با تشکر از نکته باریکتر از مویی که بیان کردید :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد